Recenze: Krevní pouto

by - dubna 22, 2011


Autor: Patricia Briggs
Série: Mercy Thompson
Díl: druhý
Originální název: Blood bound

Žánr: Román/ Fantasy
Anotace: V dnešní době vládne světu věda, která zakazuje upalování, topení nebo veřejné lynčování čarodějnic. A průměrný zákona dbalý občan se naopak nemusí bát příšer ve tmě. Někdy lituji, že nejsem průměrný občan… Mercy Thompsonová má přátele na hlubokých místech – a v temnotě. A teď jednomu z nich dluží laskavost a souhlasí, že pomůže příteli Stefanovi předat vzkaz jednomu z upírů. Ale tento upír není obyčejný – a stejně tak démon, který v něm přebývá…

Nakladatel: Fantom Print
Vydání USA: 30. 1. 2007
Vydání u nás: 2010
Hodnocení: 91 % (cbdb),  84,6 % (goodreads)

Můj názor: 10/10
(obsahuje spoilery)
Stefan, upírský přítel Mercy, ji požádá o laskavost. Jako kojot s nám má jí k upírovi, který škodí ve městě, a předat mu vzkaz. Musí jít s ním Mercy, protože je odolná proti většině moci a Stefan si s sebou není moc jistý.

Upír se jmenuje Corry Littleton a není jenom obyčejným upírem. Je to bývalý čaroděj, který se nechal posednou démonem a ještě ke všemu se z něho stal upír. Jenomže nad démonem začal ztrácet kontrolu. Stefanovi obavy se vyplní a nedokáže odolat jeho moci.

Mercy se spojí s upírským klanem, protože je prý jediná, který ho dokáže zabít. Jenomže, prohnilost té to věci spadá mnohem hlouběji, než bylo původně zamýšleno.
~
Tenhle díl se mi líbil mnohem víc, než ten předchozí. Obdivuji Patricii za to, jak všechno dokáže dokonale zamotat a pak najednou to rozmotat tak promyšleně, že to snad ani není možné.

I když se mi to nestává, šíleně jsem si tady oblíbila Stefana. Sice jsem ho měla ráda už předtím, hned po tom, co jsem se dozvěděla, jak moc miluje Scooby-Doa, ale teď jsem ho měla ještě radši.

Ještě takový dodatek k obrázku. Nejsem žádný umělec, ale když jsem na netu nenašla nikoho, kdo by se mohl podobat Corymu, tak jsem se rozhodla, že ho budu muset nakreslit. ;)

You May Also Like

0 komentářů