Top Týždňa 10 (Romantické dvojce)

by - července 18, 2011


Toto meme pořádá Luu. Meme se zveřejňuje každé pondělí a bude to vždy seznam (obsahující 10 bodů) na dané téma.

Tak u tohoto bylo těžké spíš vybrat opravdu pouze těch top 10 a nakonec se mi to opravdu podařilo.

Obsahuje spoilery!
 # Jace a Clary
          Jen z nejkomplikovanějších vztahů o jakém jsem kdy četla. Fajn, nemám toho načteno zase tak moc, ale pracuje se na tom. Říkám si, že by nebylo dobré tady spoilerovat až tak moc, protože se za chvíli dopracuju k bodu, který jich bude obsahovat až moc.





 # Patch a Nora
          Ne, že by to v tomto případě také nebylo komplikované, ale dovoluji si říct, že o něco méně než u Jace a Clary. Vždyť tady jediným problémem byli jen archandělé. Nic nebesky důležitého...









 # Rose a Dimitrij
          Že by další komplikovaný vztah? Uznávám, že jsem měla Dimka na začátku hodně ráda, pak se mi docela zprotivil a začala jsem mít radši Adriana, ale nakonec prostě člověk musí uznat, že tihle dva i přes věkový rozdíl a všechny ty důvody, co byly pořád zmiňovány, patří k sobě.







 # Alex a Gabe
          Pár z dílny české autorky Lucy Adams. I když mám oba protagonisty ráda, jejich vztah se mi zas tak moc nezamlouvá. Přijde mi takový hrozně moc uspěchaný a narychlo. Ale vylepšuje ho to vědomí, že je zakázaný, což mu přidává hodně na zajímavosti. A ještě Matt, ten... to taky trochu komplikuje, ne?



 # Alek a Magnus
          Konečně se našlo téma, kdy se mezi nimi nemusím rozhodovat! Oni jsou dokonalým párem. Alek je takový přízemnější, když to Magnus si létá někde daleko v galaxii na svém vyčarovaném obláčku s flitry.









 # Peeta a Katniss
          Spojilo je neštěstí. Peeta se do Katniss zamiloval hned, když ji viděl, ale Katniss to trvalo o hodně déle. Vlastně, třeba ho opravdu milovala už od začátku, jenom si to prostě nedokázala uvědomit.








 # Samuel a Ariana
          Dospěli jsem k onomu bodu obsahujícímu spoilery. Asi to nikomu z vás nic neříká, protože hodně lidí nečetlo sérii Mercy Thompson vůbec, anebo se k pátému dílu, Stříbrné relikvii, teprve dopracovávají. Takže... řeknu vám o tom jen to, že láska přežije všechno. Přežije staletí, smrtelný strach i neposlušného vlka.


  # Mercy a Adam
          Hodně, hodně dlouho jsem se nedokázala přenést přes to, že Mercy nakonec skončila s Adamem, i když se to dalo očekávat. Ale... stále mě to neskutečně irituje!









 # Ian a Wanda
          Mezidruhová láska. Wanda je duše, Ian člověk. A přece jim to klape.  











 Finnick a Annie
          Jejich vztah mě hrozně překvapil. Kdo by čekal, že někdo jako Finnick, který má v Kapitolu docela pestrou pověst mohl někoho takhle bezmezně milovat?

You May Also Like

0 komentářů