The Host - První náhled

by - března 22, 2012

Dnes časopis People zveřejnil dva první stilly z natáčeného filmu Hostitel podle stejnojmenného románu od autorky Stephenie Meyer.

The Host: Take a First Look at Stephenie Meyer's New Sci-Fi Movie 
The Host: Take a First Look at Stephenie Meyer's New Sci-Fi Movie| Twilight, The Twilight Saga, Movie News, Saoirse Ronan 
Na obou fotkách můžete vidět Saoirse Ronan jako Melanii a Maxe Ironse v roli Jareda.

A pak tu mám ještě scan, taktéž z časopisu People, který jsem našla na Twilight Lexicon

You May Also Like

9 komentářů

  1. Chystám se na tu knížku. :) Nevěděla jsem, že se už točí film. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do knížky rozhodně jdi, protože jsem si ji absolutně zamilovala. :) A ano, opravdu se točí, konečně! (čekám na to už 3 roky!) :D

      Vymazat
  2. Šmarjá, on už se točí film? :D... Jakó, veděla jsem, že se to chystá, ale tak nějak jsem si myslela, že to je stále odložené na neurčito. A ono né! :D
    Nicméně Saoirse Ronan je podle mě vážně dobrá herečka, takže se na film asi kouknu aspoň kvůli ní ^^ :)
    Alé... Asi bych si i mohla přečíst tu knížky, která se mi nějaké dva nebo tři roky válí nedotčená a nepřečtená na poličce :D. A přitom mě vážně zajímá, jak Stephenie píše, když se to netýká Stmívání. Nó... Asi si fakt budu muset najít ten čas :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hostitel je jedna z nejoblíbenějších (né-li nejoblíbenější) knih. :) A Saoirse mi nijak nevadí, ale celkově mě štve, že posunuli ve filmu věkovou hranici. :)

      Vymazat
  3. Cožee?
    ON SE TOČÍ FILM?
    a je to 100% jisté?
    Jinak stále nevím, jestli do knihy jít nebo nejít.. ty ji tedy doporučuješ? Když tak mi napiš na blog, díky moc :))

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, to je super, že už jsou takhle hned na začátku nějaké fotky. Musím říct, že Saoirse jako tmavovláska vypadá úplně jinak. Je to stále zvláštní zvykat si na ni jako na Mel, ale věřím, že po herecké stránce se s tím popere.
    A i když v knize nebyl přímo mým favoritem, na Maxe v roli Jareda se bude dobře koukat:D Jestli se ale dobře dívám, tak Hledačka zůstala blond?

    Jinak všem nade mnou knihu vřele doporučuju všemi dvaceti!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsme netušila, že s natáčením tolik pokročili:))

    OdpovědětVymazat
  6. Ooooooh! Konečně! :))))) No to je super! :)
    Úplně jsem zapomněla, že Melanie hraje Suzan z Pevnéh pouta. :)
    Ty fotky vypadají víc než výborně! Já tu knížku zbožňuju. Sice jsem jí četla jen jednou, ale rozhodně do ní půjdu ještě jednou, než se tu objeví film. Neví se náhodou, kdy tak zhruba bude premiéra? Aww.. já už chci alespoň trailer. :D Hrozně jsi mě navnadila... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že se mluvilo o březnu 2013... :) A trailer jako takový ještě není, ale nedávno bylo zveřejněno toto: http://www.youtube.com/watch?v=Q0SN-tuokzk :)

      Vymazat