Knihy mi daly... (2)

by - července 04, 2012

Středeční meme pořádané mnou. Princip spočívá v tom, že každý týden napíšu alespoň jednu věc, kterou mi knihy daly a napíšu důvod, proč si to myslím. Pro více informací klikněte zde. A tento týden jsem došla k názoru, že knihy mi daly...

ODHODLÁNÍ

Nevím, jestli je to to správné slovo, ale momentálně mě lepší ekvivalent nenapadl. Knihy mi daly odhodlání v tom, že každý má jít za svým cílem, ať už jde o cokoliv a taky, že v to nemusí věřit nikdo jiný kromě vás, aby se to podařilo. Že se nikdy nemáme vzdávat, protože vždycky je nějaká možnost. Jako příklad bych tu mohla uvést knihy jako je Hunger games (recenze), The Lonely Hearts Club (recenze), Vampýrskou akademii či Hostitele (recenze) nebo dokonce Les rukou a zubů (recenze), který mě sice nijak neoslovil, ale hodí se sem. 

Co knihy daly vám? 

You May Also Like

2 komentářů

  1. Súhlasím, knihy vedia v tomto povzbudiť.:) A veľmi pekný nápad na články.^^"

    OdpovědětVymazat
  2. To je pravda! Hunger games, Va... To jsou úžasné příklady. I když pořád to jsou knihy, které se motají podle autora. Těžko říct, jak by to dopadlo v realitě, ale důležité je věřit sám sobě a ve své sny, činy a neváhat. :) Vystihla jsi to pěkně.

    OdpovědětVymazat