Hrdinové, kteří mi ukradli srdce: Princ Maxon

by - srpna 17, 2012

Před nedávnou dobou jsem se rozhodla, že čas od času zveřejním článek, ve kterém budu pojednávat o nějaké knižní postavě, která si mě něčím získala. Každý článek asi pojmu trochu jinak, ale primárně se budu zaměřovat na to, proč si mě zrovna daná postava získala. A ne, nebudu to zaměřovat jen všechny ty neodolatelné mužské hrdiny, ale také na obyčejné vypravěčky, které nějak vybíhají ze zaběhnutého Mary Sueovského konceptu. A pro dnešní den to je: 
Princ Maxon
Maxon je postavou z knihy The Selection od Kiery Cass. A ano, je také tou postavou, o kterou se všech těch třicet pět dívek uchází. A při vší upřímnosti, asi by mi vůbec nevadilo být jednou z nich. 

Když jsem knížku začínala číst, nijak jsem nepředpokládala, že si ho dokážu oblíbit. Má původní vidina byla ve stylu nafoukaného princátka - ještě při zveřejnění té hloupé podmínky "nesmíš říct ne" -, co bude věčně nespokojený i s tím, že je tráva zelená a nebe modré. Ach, a ještě když odpovídal téměř Edwardowskému vzhledů? Proboha, to jsem měla oči na druhé straně hlavy. Ale pak se tam opravdu zjevilo jeho královské vzezření a... už jsem vám říkala, jak moc jsem si oblíbila? :D

Dobře, zapomeňte na všechnu nafoukanost a nosánek nahoru. Maxon je zábavný. Ano, hodněkrát jsem se smála nad tím, co řekl nebo udělal. (Chápete, že ho děsí, když holka brečí?!). Je mi neskutečně sympatický a ne, nezdál se mi úplně jako ten vysněný princ na bílém koni (trochu ironie, já vím), protože měl i svoje chyby. Dokáže si kdečeho cenit a hodně blbě skousává cizí názor, je docela tvrdohlavý, roztomilý a... Já nevím, co ještě, ale, sakra, to mi něm nic vyloženě nelezlo na nervy? :D

Raději se přesuneme k dalšímu bodu programu. Takže ten, jehož vidíte po levé straně příspěvku se jmenuje Ethan Peck a je seriálovým představitelem právě Maxona. Upřímně? Ne, vůbec mi na něj nesedí, alespoň podle všech těch věcí, na které jsem koukala na internetu. Ale na druhou stranu ho úplně neodsuzuju, protože mě třeba překvapení. Co já vím... :)

Tento příspěvek je také součástí meme pořádným Sue!

You May Also Like

2 komentářů

  1. Na The Selection nemám odvahu, toľko zlých vecí som počula.:D Ale on vyzerá sympaticky:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych se toho nebála, mně se to strašně líbilo! :)

      Vymazat