Potřeštěné letní kniho-dumání (7)

by - srpna 12, 2012

Projekt originálně pocházející od Syki, ale momentálně pod taktovkou VeEee. Cílem je každý týden sestavit žebříček 5 knih na dané téma. A pro dnes zadání zní:

Knihy, které překonají i leteckou katastrofu
Říká se, že lidská blbost je nesmrtelná... a stejně tak jsou nesmrtelné i některé knihy. Ať už s nimi děláte cokoliv, přežijí to a vy je můžete číst opakovaně a opakovaně a opakovaně. Sestavte seznam 5 knih, které přežijí snad úplně všechno, i tu leteckou katastrofu, a napište, proč jste si vybrali právě je.

The Host (The Host, #1)
1. Hostitel od Stephenie Meyer
Ano, tuhle knihu jsem četla minimálně čtyřikrát a určitě to nebylo naposledy. Tuhle knihu opravdu miluju a patří na seznam mých oblíbených knih.








2. Hunger Games od Suzanne Collins

Ano, tohle je další kniha, kterou bych mohla číst znovu a znovu. První dva díly jsem četla dvakrát a na re-reading celé série je rozhodně jednou chystám.







3. Nástroje smrti od Cassandry Clare

Jednou jsem četla první díl dvakrát. A podruhé to bylo noční nonstop čtení a já přišla na to, že o existenci některých Jaceových hlášek nemám ani tušení. Ano, jednou si to dám znovu. A bude to jízda.


You May Also Like

2 komentářů

  1. Nástroje neznám, ale jinak mi nezbývá nic jiného, než samozřejmě že souhlasit! úžasné knihy!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neznáš Nástroje? Neznáš Nástroje? Koukej to dohnat! ;) :))

      Vymazat