Shrnutí za září a říjen

by - října 28, 2012

Jsou to dva měsíce, co začala škola a mně to připadá jako roky. Nemluvě o tom, co všechno jsem měla na minulé dva měsíce naplánované - ať už to, co jsem chtěla přečíst, napsat nebo koupit. Člověk si to ani neuvědomuje, ale ta škola sežere tolik času, že je pak rád, že je v teple domova a může si na chvilku odpočinout, než to druhý den začne všechno znova. Takže to není nijak valné s aktivitou blogu, ani počtem přečtených knih, apod. 

Také jste si možná všimli, že za poslední dobu přibyly jen recenze na výtisky od nakladatelství. To jen a jen proto, že jim dávám přednost a hned po tom, co dokončím Delirium (což je naprosto úžasná kniha od úžasné autorky!), se vrhnu na své vlastní knihy z poličky a snad se také dokopu k tomu, že dočtu The Lost Code, na který mám pořád stejný názor, jako v dřív zveřejněné mezi-recenzi

Když už jsem tu zmínila knihy, chtěla bych vás seznámit s tím málem, co mi přibylo do poličky. V první řadě to jsou dva recenzní výtisky - Rezistence, pokračování Divergence od autorky Veronicy Roth, a první díl dystopické série Delirium od Lauren Oliver, jež zanedlouho vyjde u nakladatelství CooBoo. Za oba výtisky jim ještě jednou moc děkuji. Jedinou knihou, kterou jsem si koupila je Bílý kůň, ke kterému v rámci knihománie můžete ve vybraných knihkupectvích získat dárek. 
  
Ano, moc toho není, hlavně při tom, co jsem se chystala si koupit. Vysoko na mém žebříčku je Nadpozemská od Cyntie Hand, vlastní výtisk Rezistence, Dotkni se temnoty od Karen Chance, druhý díl Temné akademie, Sirotčinec, a další a další....

Ale když už nic nepřibylo do mé knihovny, co alespoň přibylo na blogu? Z recenzí je to Pod nekonečnou oblohou, Rezistence, Loď mezi hvězdami a Mayské proroctví, plus tedy již zmiňovaná mezi-recenze na The Lost Code. Kromě toho se tu objevil i pokus o zamyšlení nad filmovými adaptacemi a nad podobné téma jsem nadhodila také u nových filmových zpracováních klasik. A když už jsme u klasik, také se tu objevilo Cestou necestou s povinnou četbou a Jayem Gatsbym.

Tak, tohle se stalo za minulé měsíce, ale co se stane v tom dalším? Upřímně si vůbec netroufám odhadovat, tudíž to bude pro vás stejné překvapení jako pro mě. :)

Tento příspěvek je také součástí meme Měsíční chvástačka od Judit!

You May Also Like

0 komentářů