Hrdinové, kteří mi ukradli srdce: Cornickovi

by - listopadu 30, 2012

Před nedávnou dobou jsem se rozhodla, že čas od času zveřejním článek, ve kterém budu pojednávat o nějaké knižní postavě, která si mě něčím získala. Každý článek asi pojmu trochu jinak, ale primárně se budu zaměřovat na to, proč si mě zrovna daná postava získala. A ne, nebudu to zaměřovat jen všechny ty neodolatelné mužské hrdiny, ale také na obyčejné vypravěčky, které nějak vybíhají ze zaběhnutého Mary Sueovského konceptu. A pro dnešní den to jsou:

Samuel, Charles a Bran Cornickovi
Nejsem žádný troškař, takže to dnes beru ve velkém, a mám tu hned tři hrdiny. Všichni tři jsou pro mnoho z vám známí, ale pro ty, kteří je neznají, prozrazuji, že jsou to hrdinové knih od Patricie Briggs, konkrétně ze sérií o Mercedes Thompsonové a Alfy a Omegy. 

Bran Cornick (jehož na obrázku vidíte jako prvního zprava) je marok, což znamená, že je to vůdce všech vlkodlaků. Bydlí v Montaně, má družku Leah, kterou nemiluje, a vede všechno, co se za úplňku mění v obrovskou chlupatou příšeru. Kromě toho je ale neskutečně silný, dominantní, a i když vypadá tak na dvacet, je i pekelně starý. A taky se o něm říká, že umí číst myšlenky...

Samuel a Chales jsou jeho syny. Samuel (první zleva) je ten starší a asi i dominantnější z nich. Samuel je doktor - ne veterinář, normální lidský doktor denně se setkávající s krví, ale tak silný, že to s ním nic neudělá. Také je přátelský, má rád děti a hlavně Mercy, která s ním vlastně vyrůstala. Na druhé straně je tu Charles, který je známí svou kamennou maskou a pohledem vzbuzujícím hrůzu. Samotář, Indián a zabiják. To je Charles, kterému se změnil svět až v té chvíli, co se setkal se svou družkou.
Když řeknu, že knihy od Patricie miluju, budu se opakovat, ale je to tak. A právě jedním z důvodů, proč mám tyhle knihy tak ráda, je výše zmíněná rodinka vlkodlaků. Samuela jsem si oblíbila hned na začátku, hlavně kvůli jeho osobnosti. A i když se postupem času hodně měnil, pořád to byl ten Samuel, kterého jsem si strašně oblíbila a stále je jednou z mých oblíbených postav série.

S Charlesem jsem se do přečtení Alfy a Omegy moc nesetkala, protože v původní sérii byl pouze párkrát zmíněn. Ale mám ho ráda. Sice ne tak jako Sama, ale ráda ho mám víc než dost. Ve Štvanici se mi strašně líbil jeho pohled na věc, jeho chladné uvažování, kdy zvažoval všechna pro a proti. A také se mi moc líbilo, jak se díky Anně měnila celá jeho osobnost.

A nakonec Bran, ten hlavní z hlavních. Mám pořád hodně živě v paměti, jak se v Měsíční písni houpal na židli za snahou podobat se dnešním lidem, a to je to už dva roky, co jsem knihu četla. Ano, Bran je skvělá postava a nesčetným množstvím možností na vývoj jeho postavy a já jsem moc zvědavá, jak se bude jeho příběh vyvíjet. 

Mimo to, obrázky pochází z oficiální grafické novely, která byla (jsou?) vydávána nakladatelstvím Dynamite po dílech.

Tento příspěvek je také součástí meme pořádným Sue!


You May Also Like

0 komentářů