Třicetidenní knihobraní (1)

by - června 01, 2013

Za tímhle projektem stojí VeEee. Je to na stejném principu jako třeba 30 day book challenge, kdy se v pravidelných intervalech (tady je to v rozmezí dvou dnů) zveřejňují články s knihami na daná témata. A právě kvůli těm tématům jsem se nakonec rozhodla zapojit, protože to není jen "oblíbená kniha" apod., ale jsou to i věci, nad kterými se opravdu musí přemýšlet. A jak jsem si tak procházela svou knihovnu, zjistila jsem, že vybrat nějakou knihu je opravdový problém a ještě horší to bylo udělat tak, aby se knihy neopakovaly. On si člověk řekne, že je to brnkačka, ale když nad tím tak přemýšlí, pomalu si začíná říkat, do čeho se to zatraceně pustil. 

1. Kniha, kterou nedám ani za milion
vyberte jednu knihu ze svého aktuálního stavu knihovničky, kterou za nic na světě nedáte, i kdyby bylo potřeba zbavit se všech knih. Nemusí to být proto, že je vaše oblíbená, ale třeba vám jí věnoval někdo blízký, nebo je s podpisem, apod.

Kniha Ten, kdo stojí v koutě mi přirostla k srdci zvláštním způsobem. O to zvláštnější je, že jsem původně tenhle příběh číst ani nechtěla. Jenomže mi to nakonec nedalo a já si ji přihodila do košíku k ostatním knihám, které jsem si objednávala k Vánocům. A ještě ten den jsem ji rozečetla. 

Tuhle knihu bych tedy ani náhodou nedala, ani za ten výše zmíněný milion. Mám k ní zvláštní citové pouto, hlavně kvůli obsahu. Tenhle nadčasový příběh je prostě něco, k čemu se strašně ráda budu vždycky vracet a dokonce se v dohledné době chystám na re-reading, protože doufám v to, že tam objevím spoustu nových věcí a myšlenek, které mi napoprvé unikly. A také si chci připomenout Charlieho a Sam a Patrika... Prostě se znovu ponořit do toho světa...

You May Also Like

17 komentářů

  1. O téhle knize jsem také přemýšlela, ale nakonec jsem vybrala jinou. Kdybych ale dělala žebříček, tak je Charlie na druhém místě, možná na místě 1,5 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem ještě hodně váhala nad Hostitelem a pak jsem tak koukala do tý knihovničky a pošilhávala po Charliem... :D Musel to být on, jinak bych měla doživotní problémy s očima. :D

      Vymazat
    2. A to nechceme že :D abys šilhala :D

      Vymazat
  2. Ach Charlie, to sama neplánujem čítať... a začínam mať pocit, že robím chybu.:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda děláš chybu, obrovskou, obrovitánskou chybu! :D

      Vymazat
  3. Aa:) určitě výborný výběr! :) Musím si ji zase přečíst.. Charlie mi chybí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Taky mi chybí! :) Je to jako kdybych strašně dlouho nemluvila s nějakým svým dobrým kamarádem. :)

      Vymazat
  4. Túto knihu si chcem veľmi prečítať. V utorok som pozerala film a bol úžasný. Krásny. Taký... silný ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Film je taky výborný, stejně jako kniha, ale každý úplně jiným způsobem. :)

      Vymazat
  5. Tuhle knížku jsem dostala k Vánocům od kamarádky, jen ne v češtině ale v angličtině :) V nejbližší době se do ní plánuju pustit, podle toho, co jsem slyšela, je opravdu skvělá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už, aby to bylo. :D Jsem zvědavá, jestli se ti taky bude tak líbit jako mě. :)

      Vymazat
  6. Táto kniha je skvelá, aj film super, som rada, že som si ju prečítala, raz si ju kúpim aj do knižnice 8)

    OdpovědětVymazat
  7. Kniha ma nezaujala - obal ma doslova odrádzal, ale po zhliadnutí filmu sa knihy neviem dočkať. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Na tuhle knihu se strašně moc těším, chci si ji koupit, ale ráda bych si ji pořídila v angličtině, takže ještě čekám, kdy na ni narazím v nějakém obchodě, protože po netu to není úplně ono a radši bych si ji odnesla v náruči až domů, než si pro ni šla na poštu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to skvělá kniha. :) A tuším, že jsem ji několikrát viděla v Dobrovském, jinak nevím. :)

      Vymazat