Třicetidenní knihobraní (4)

by - června 07, 2013

Za tímhle projektem stojí VeEee. Je to na stejném principu jako třeba 30 day book challenge, kdy se v pravidelných intervalech (tady je to v rozmezí dvou dnů) zveřejňují články s knihami na daná témata. A právě kvůli těm tématům jsem se nakonec rozhodla zapojit, protože to není jen "oblíbená kniha" apod., ale jsou to i věci, nad kterými se opravdu musí přemýšlet. A jak jsem si tak procházela svou knihovnu, zjistila jsem, že vybrat nějakou knihu je opravdový problém a ještě horší to bylo udělat tak, aby se knihy neopakovaly. On si člověk řekne, že je to brnkačka, ale když nad tím tak přemýšlí, pomalu si začíná říkat, do čeho se to zatraceně pustil. 

4. Kniha, která mě svým koncem "zvedla ze židle"
jsou knihy, kdy nás konec ani tolik nepřekvapí, ale pak jsou takové, kdy máme chuť umlátit autory pánví po hlavě. Vyberte jednu knihu, jejíž konec vám vyrazil dech, ať už v dobrém, nebo špatném.

Pokud jste četli tuhle knihu, tak víte, o čem mluvím. Protože tenhle konec byl opravdu hodně, hodně, hodně nečekaný a... A celkově mě prostě naštval. Neskutečně moc. Tak moc, že se čtečka málem potkala se zdí. Opravdu, měla jsem tak strašný, strašný vztek na autorku, že to takhle pitomě zamotala... A doslova, prostě mě tohle zvedlo ze židle. Hodně. 

Co se ale musí nechat, Clare není jediná, která pěkně zamotává konce. Do této části knihobraní by se rozhodně hodila i Lauren Oliver. Protože nejenom, že strašně nespravedlivě ukončila Delirium. Ona nás dokonce celé Pandemonium tahala za nos a rozhodla se s tím přestat asi tak v posledním odstavci celého dílu. Takže tenhle post by měl mít spravedlivě dvě knihy, ale když už má být jenom jedna... 

You May Also Like

8 komentářů

  1. Ja som absolútne nepochopila že prečo?! bola som tak naštvaná, že som si musela pozrieť spoilery na Wikipedii o tej dvojici inak by som sa pojašila 8D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já málem vyletěla z kůže, ale vydržela jsem to až do třetího dílu. :D

      Vymazat
  2. aj mňa... ja som opakovala "to nieeeeee!" :D
    veľmi ma to naštvalo
    mala som naplánované, že keď ju dočítam pôjdem na pokračovanie, ale musela som si dať pauzu, lebo by som ho čítala so zlosťou :D

    už nič lepšie autorka nemohla vymyslieť? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tě obdivuju, že sis dala pauzu. :D Já jsem okamžitě rozečetla další díl. :D

      Vymazat
  3. Mesto kostí som začala len nedávno čítať, a je to vážne dobré :D SOm zvedavá na ten prekvapivý koniec :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, je to moc dobré čtení. :) A jsem zvědavá, co na ten konec povíš :D

      Vymazat
  4. Fíha, tak u téhle knihy už si ani konec nepamatuju :D

    OdpovědětVymazat