Měsíční chvástačka: červen 2013

by - července 01, 2013

Pořádá Judit!
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc začali vlastnit. Zahrnuje knihy koupené, darované, vyhrané a knihy na zrecenzování. Nezahrnuje knihy půjčené, kradené, učebnice a podobné zlo. :)

Stmívání - oficiální ilustrovaný průvodce, Stephenie Meyer
The Elite (The Selection #2), Kiera Cass
The Selection (The Selection #1), Kiera Cass (recenze)
Prokletí Salemu, Stephen King
Sněhulák, Jo Nesbo
Myši, Gordon Reece
Velký Gatsby, Francis Scott Fitzgerald (cestou necestouú
Praštěný (Kroniky železného druida #3), Kevin Hearne
Cesta věčnou nocí (Nebe #2), Veronica Rossi
Rekviem (Delirium #3), Lauren Oliver
Blood Red Road (Blood Red Road #1), Moira Young
Rebel Heart (Blood Red Road #2), Moira Young

Letos byly zatím všechny měsíce na knihy poměrně chudé. Poměrně dost. Takže bylo více než jasné, že jednoho dne se to prostě vybrat bude muset. A taky se tak stalo. Všechny čtyři knihy na snímku jsem si pořídila z bookdepository, jelikož už si konečně (konečně, konečně, konečně!) můžu objednávat knihy přes internet (Je to jako mor! I když si nic objednávat nechcete, pořád tam sedíte a koukáte po tom, co byste si asi tak mohli objednat.) Blood red road a Rebel Heart jsem ještě nečetla, i když se na ně v dohledné době chystám. První díl jsem už jednou zkoušela na čtečce, ale číst mě to nebavilo, protože to byl opravdu šílený formát, tak zkusím štěstí ještě s papírovou podobou. A i kdyby za to ty knihy nestály, tak se koukněte na ty obálky! Oproti tomu, The Selection i The Elite mám přečtené a musím říct, že se mi obě knihy opravdu líbily, přestože první díl byl krapet lepší. Rozhodně tuhle sérii doporučuju!
 
Rekviem. Dlouho očekávaná kniha a skvělé zakončení série, i když konec byl tak trochu uspěchaný a zatraceně moc otevřený. Nicméně, tahle kniha bylo takové rychločtení, spolkla jsem ji za víkend a opravdu si nemůžu stěžovat. Další dvě knihy jsem si kupovala na dárkový poukaz v Dobrovském, společně ještě s Velkým Gatsbym, který je na další fotce. Praštěného ani Cestu jsem ještě nečetla, u Železného druida jsem dokonce ani nečetla druhý díl, ale jsme toho názoru, že je to skvělá série, která rozhodně nezklame.
Průvodce Stmíváním jsem si vážně kupovat nechtěla. A už vůbec bych si ho nekoupila, kdyby byl za plnou cenu. Ale znáte to! Slevy! A když jsem tuhle knihu viděla za 99Kč místo klasických pěti stovek... No, nebyl by zločin ji tam nechat? Podobně to bylo s knihou Myši, tu jsem zase ulovila za pouhých 48 Kč. No nekupte to. A potom King je na doporučení kamarádky (ani mě nemusela moc nutit) a Sněhulák... No, to je spíš jenom z takového rozmaru, že je tak nějak na čase se pustit i do něčeho jiného a trošku zaexperimentovat s žánry. 

You May Also Like

4 komentářů