Liebster blog award TAG

by - října 16, 2013

Tengle TAG tu koluje už docela dlouho, nicméně jsem se o něm dozvěděla až v té chvíli, co mě tagla Mertheen. Účelem je, aby zúčastněný o sobě řekl 10 věcí a následně odpověděl na otázky, které zadal ten, kdo ho označil. Pak by se mělo odkázat na další 5 blogů, které by se měli také zúčastnit, což já ale neudělám, protože jsem vyzkoumala, že skoro všichni už byli a stejně bych horko-těžko vypátrala další blogy.
10 věcí o mně:
  • Než jsem objevila Hostitele, tak jsem nečetla.
  • Jsem obrovský sportovní fanoušek, přestože osobně se sportu nerada věnuju. Nejradši mám freestyle motocross, BMX a volejbal.
  • Poslouchám hudební kapely, o jejichž existenci moje okolí nemá nejmenší ponětí. A také nemám ráda, když zpívá žena.
  • Neumím kreslit, ale vytrvale se o to pokouším. 
  • Mám problém s pohybem v prostoru. Mám třikrát větší pravděpodobnost, že do něčeho vrazím, než průměrný člověk. 
  • Mluvím sprostě. Ne jen občas. Vlastně skoro pořád.
  • Řídím se mottem "Co na srdci to na jazyku." Bohužel si neumím vybrat správnou chvíli a často je to velice hlasité a nemístné. Ne, zatím mi ještě nikdo úsměv nerozbil. 
  • Často s kamarádkami vymýšlíme nová slova, která pak používáme v normální mluvě. Skoro nikdo nám pak nerozumí. 
  • Můj největší sen je dostat se do Ameriky na Dew Tour a X-Games.
  • Stále si kupuju cédéčka, někdy i dévédéčka, přestože stáhnout něco z internetu je mnohem jednodušší. Někdy si kvůli tomu připadám vážně staromódní.
Otázky od Martheen:
  1. Co tě od knihy dokáže dokonale odradit?
    Vyprávěcí styl. Jsem schopná překousnout sebehloupější hrdinky a hrdiny, děj postavený na hlavu a řadu naprosto nesmyslných událostí. Ale jakmile mě nebaví vyprávění, tak sebelepší zápletka nebo nápad dokáže knihu totálně pohřbít. 
  2. Tištená kniha nebo e-book?
    Tištěná kniha. Šustění stránek se nikdy nic nevyrovná. Čtečka je fajn, hlavně když jde o povinnou četbu, ale nikdy to nenahradí ten pocit, když máte v ruce reálnou knihu, ve které můžete svévolně listovat.
  3. Co ty a audioknihy?
    Popravdě jsem žádnou audioknihu ještě nikdy nezkoušela. A ani to neplánuju. Nevěřím tomu, že bych u toho dokázala udržet pozornost.
  4. Na jakou knihu ses nejvíc těšil/a a ona byla největším zklamáním?
    Zakletá. Tvářilo se to jako naprosto geniální kniha, ale ten obsah mě vážně nepřesvědči. Souvisí to vlastně s první otázkou. Odradil mě od toho vyprávěcí styl autora. 
  5. Existuje kniha, kterou všichni vychvalují a ty jsi jí nepřišel/šla na chuť?
    Mohla bych se opakovat a říct Zakletou, ale aby to vypadalo, že jsem nad tím opravdu přemýšlela, dávám nakonec 50 odstínů. Tuhle knihu sice četla většina mého okolí, ale já se k tomu v dohledné době několika let nechystám. Tuhle sérii prostě strašně odsuzuju a nehodlám s ní ztrácet čas když vím, že by se mi nelíbila. Alespoň z principu. A i kdyby se mi to líbilo, tak to nepřiznám. 
  6. Kdo je tvůj oblíbený autor a proč?
    Patricia Briggs. Naučila mě milovat vlkodlaky a obnovila mou lásku ke Scoobymu (divné, co?). Každopádně její sérii o Mercy Thompson považuju za naprosto geniální a všem naprosto vřele doporučuju! 
  7. Zkoušel/a jsi někdy napsat nějaký příběh? Jak to dopadlo?
    Dokonce pořád zkouším. Psala jsem fikci na Stmívání (vážně nerada na to vzpomínám :D), ale pak se začala věnovat i své vlastní tvorbě. Jedna věc vypadá docela i nadějně, ale plánuju veliké změny v ohledu na zasazení příběhu a jsem líná to přepisovat. :D
  8. Četl/a jsi za poslední dobu něco od českého autora nebo jen od zahraničních?
    Četla jsem povinnou četbu. To se ale počítá, no ne? 
  9. Jaký je tvůj největší zlozvyk při čtení?
    Koukat na konec knihy nebo když mám knihu v počítači nebo tabletu, tak hledat určité události, jestli se náhodou nestanou. 
  10. V křesle nebo v posteli?
    Když jde o čtení, jsem schopná se uskladnit kdekoliv. Každopádně raději ta postel, je to o dost pohodlnější. 

You May Also Like

0 komentářů