Filmová rychlo-recenze: Koupili jsme ZOO

by - října 22, 2014


Miluju příběhy založené na pravdivých událostech, pokud to tedy není nic katastrofického. Přesto, když šel tenhle film do kin, jsem ho automaticky zařadila do kategorie "to mě nebude bavit". Asi proto jsem se k němu dostala až o neskutečné tři roky později. A nerada to přiznávám, to hlavně kvůli televizi.

Spisovatel Benjamin Mee zůstal sám se svými dvěma dětmi. Všechno mu připomínalo zemřelou manželku a jeho syn se mu začal vzdalovat. Zdálo se, že všechno drží pohromadě akorát jeho dcera... A tak se rozhodl pro změnu - odstěhují se. Nicméně mu do cesty přišel neobvyklý dům. Byl v dárkovém vbalení i se zoologickou zahradou. A Benjamin se ho rozhodl koupit. Mee s naprosto nulovými zkušenostmi a s partou lidí, kteří opečovávají zvířata, se vydal na dlouhou cestu za znovuotevřením. 

Celý film se odehrává pod taktovkou Camerona Crowa, který má na kontě filmy jako je Vanilkové nebe nebo Na pokraji slávy. V hlavních rolích se objevili Matt Damon a Scarlett Johannson. 

Tenhle film jsme si neskutečně zamilovala i přesto, že jsem neviděla začátek! Úvodní příběhová linie mi naprosto unikla, ale přesto jsem se chytila a ponořila do filmu naprosto neskutečně. Nenudil, dojímal a byl příjemný. Je to něco na pomezí rodinného filmu a životopisného dramatu s prvky komedie. Ať chcete nebo ne, vtáhne vás to do děje a vy soucítíte s hlavními hrdiny ve všech směrech. 

You May Also Like

2 komentářů

  1. Četla jsem knihu a viděla i film a obojí se mi hrozně moc líbilo! :) Krásný příběh ze života :)

    OdpovědětVymazat
  2. Viděla jsem kousek filmu a vůbec jsem netušila, že je i kniha :-) moc díky za info a za pěknou recenzi :-)

    OdpovědětVymazat