Knižní střípky z telefonu

by - dubna 05, 2015

Když jsem zjistila, že můj telefon má jednu úžasnou funkci - snímek obrazovky -, začala jsem ho zahlcovat vším zajímavým, co najdu na netu. A když jsem objevila kouzlu Instagramu, a navíc zjistila, kolik se tam vyskytuje knihomolů, dostalo tohle zahlcování knižní ráz. Nejčastěji si totiž fotím knihy, které mají zajímavou obálku a já bych se o nich chtěla dozvědět něco víc.
Ruce pryč od této knihy mě nezaujalo jenom kvůli názvu, ale taky kvůli jménu autora, protože když už se tam objeví van Helsing, tak to trochu přiláká pozornost. Jenomže tohle není žádná kniha o upírech, naopak se jedná o faktografickou literaturu. Proč ale na ni nemáme sahat? Údajně by nám totiž mohla úplně změnit pohled na život. Abyste se o knize dozvěděli něco víc, rozhodně vám doporučuju tento článek. Je tam i obsah a ukázka a prostě ukazuje, že ta kniha bude stát za to. Oproti tomu Schrödingerova velryba vypadá jako zábavná směska všeho možného i nemožného. Jedná se o techno-thriller a také trochu o historickou fantasy s lehce filozofickými, humornými a uměleckými myšlenkami a také psedovědeckými teoriemi... Prostě to vypadá jako docela šílená jízda... 

Salt & Stone je ve skutečnosti druhý díl série Fire & Flood, ale ta obálka je prostě úžasná. Každopádně série je něco jako dystopie. Hlavní postavě umírá bratr a ona dostane echo, jak získat pro něho lék. Ale jedná se téměř o sebevražedný závod džunglí a pouští a tak dále a tak dále... Bone Gap má nádhernou obálku. Kupodivu nemám moc představu o příběhu. Anotaci jsem si četla několikrát, ale nemůžu říct, že bych z toho byla nějak moudrá, kromě toho, že nějakou Rozu unesli. Ale stejně bych se k ní někdy chtěla dostat. A poslední knihou je New World: Rising. Opět je to pro mě kniha s nádhernou obálkou, která v sobě skrývá spoustu detailů. Podle anotace to vypadá jako poměrně akční jízda ze světa, který se s nikým jenom tak nepáře. A tyhle knihy já moc ráda.

A co za poslední dobu oslovilo vás?

You May Also Like

4 komentářů

  1. Také poslední dobou svůj už ne tolik výkonný mobil zahlcuji všemožnými obrázky :) Rozhodně tě však oslovily velmi zajímavé knihy :) O některých ( většině ) jsem vůbec neslyšela :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já o většině do nedávna taky ne! Občas docela čučím, co lidi čtou :D

      Vymazat
  2. sme na tom rovnako, aj ja som bola celá bez seba keď som našla tlačítko na odfotenie obrazovky a tiež mám galériu plnú fotiek ktoré ma inšpirujú a "nútia" do čítania :) TheBookLady

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Můj telefon by rozhodně byl mnohem radši, kdybych na tu funkci nikdy nepřišla :D

      Vymazat