Tisíc let na TBR | EDICE knihy starší osmi let

by - ledna 26, 2018

Určitě to všichni znáte. Máte dlouhý seznam nejrůznějších knih, které si rozhodně musíte přečíst, jinak to zavání nějakou globální katastrofou. Shodou náhod ale tyhle vysněné must-read knihy zůstávají nepřečtené a na poličkách se na nich tak akorát práší. A čím víc jste přesvědčeni o tom, že jste jako jediní na světě danou knihu nečetli, tím spíše se k ní nedostanete. A tak vznikla tahle rubrika. Jako takové připomenutí všech těch příběhů, ke kterým jsem se ještě nedostala. Přestože moc chci. 
Glimmerglass (Faeriewalker, #1) The Body Finder (The Body Finder, #1) Life As We Knew It (Last Survivors, #1)  The Replacement Forbidden
Glimmerglass (Faeriewalker #1), Jenna Black | 2010 | 3.76 | vílí fantasy
Nejsem fanda vílích příběhů. Ale taky dávám věcem druhou šanci a z nějakého důvodu mě Glimmerglass upoutal už před lety. Přisuzuji to hlavně obálce, která se mi dodnes moc líbí a zároveň řadě pozitivních recenzí, které jsou s touto trilogií spojené. Plusem je také to, že knihy nejsou moc rozsáhlé, mají okolo 300 stránek, takže trochu zavání tím, že to bude rychlovka. 

The Body Finder (The Body Finder #1), Kimberly Derting | 2010 | 3.96 | paranormal fantasy
Z nějakého zvláštního důvodu jsem se přesvědčila o tom, že se mi knihy od Kimberly Derting budou hrozně líbit. Z nějakého jiného důvodu jsem od ní nikdy nic nečetla, a tak je to stále jenom moje domněnka. Každopádně The Body Finder je kniha, která mě pronásleduje už od začátku mé přítomnosti v blogosféře a stejně jsem se v ní nedostala dál než za první kapitolu. 

Life as we knew it (Last Survivors #1), Susan Beth Pfeffer | 2006 | 3.89 | postapo
Na chvilku se zastavte a vstřebejte tu nádhernou obálku. Tak. To byl první impuls, který mi nedovolil na tuto knihu zapomenout. Druhým aspektem je skutečnost, že je to postapo, což znamená můj vůbec nejoblíbenější žánr. A jako další důležitou věc považuji datum vydání, protože tenhle příběh byl napsaná ještě přes tím hlavním dystopickým boomem. Zdá se to jako recept na super tetralogii, no ne?

The Replecement, Brenna Yovanoff | 2010 | 3.56 | urban fantasy
The Replecent mám spojený spíše s negativními reakcemi na tento poměrně podivný příběh. Na druhou stranu se mi moc líbí námět s prohazováním dětí, což tu bylo už mnohokrát, ale mně se to úspěšně vyhýbalo. Hlavně mě strašně baví ta creepy obálka, takže možná proto se mi tahle kniha pořád drží v hlavě.

Forbidden, Tabitha Suzuma | 2010 | 4.06 | contemporary
Kniha, která (pokud se nepletu) vyšla na Slovensku a mám ji spojenou se spoustou kontroverze. Napsat romantický příběh o dvou sourozencích, kteří se do sebe zamilují, chce jistou dávku odvahy. Přesto jsem slýchala spíše to dobré, tudíž mě chuť na čtení ani to těch letech nepřešla. 

You May Also Like

4 komentářů

  1. Týjo, na všechny tyhle se pamatuju a taky je mám v TBR :D Pořád tak nějak doufám, že mě jednou chytne chuť a všechny tyhle staroušky si přečtu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si je v zásadě chci hrozně moc přečíst, The Body Finder jsem dokonce i několikrát zkoušela, ale prostě nikdy to nevyjde, ani nevím proč :D

      Vymazat
  2. Skvělý článek :) Přesně se v něm vidím, takových knih, které si musím nutně přečíst, nebo se zboří svět mám na seznamu spoustu. A několik jich tam je už víc ež pět let :D Ale dnes plním resty, pustila jsem se do Labyrintu, který je nejstarší na mém seznamu :D Dokopal mě k tomu film :) Tak přeji hezké čtení těchto restíků i tobě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle jsou na seznamu taky už dlouhá léta :D Labyrint mě moc nechytil, četla jsem jenom první díl, ale čekala jsem od toho něco jiného. Ale ty filmy vypadají super, to zase jo - třeba mě taky jednou k tomu dokopou :)

      Vymazat