Wrap up & TBR | duben 2018

by - dubna 05, 2018

Pořád si držím své tempo a čtení za březen bylo stále nad očekávání plodné. Kromě toho, že jsem pokračovala ve svém Kasie-West-Maratonu, pustila jsem se i do pár opěvovaných sci-fi (které se mi dost zamlouvaly) a taky si dala jeden příjmený retelling, na který už jste měli možnost si přečíst recenzi.

Wrap Up BŘEZEN
Lucky in Love The Fill-In Boyfriend Na lovu The Distance Between Us
Lucky in love, Kasie West | recenze | 2 hvězdičky
The Fill-In Boyfriend, Kasie West | recenze | 4 hvězdičky
Na lovu, Meghan Spooner | recenze | 4 hvězdičky
The Distance Between Us, Kasie West | recenze | 4 hvězdičky

Na začátku měsíce jsem jemně pokračovala v maratonu knih od Kasie West. Nakonec jsem dala čtyři v řadě a pauzu si dala až po tom, co jsem konečně našla její knihu, která mě nekouzlila. A tou knihou bylo Lucky in Love, která mě sice ne úplně zklamala, ale nějaké věci mi fakt dost vadily a prostě mi moc nesedla. Na tuhle ani na The Fill-In Boyfriend ani na The Distance Between Us nebude samostatná recenze (nebudu vás už trápit recenzemi na její knihy), ale někdy na konci měsíce vyjde společná rychlo-recenze. A poslední dvě zmiňované se mi zase líbili o ždibec víc.

By Your Side On the Fence Ready Player One: Hra začíná Marťan
By Your Side, Kasie West | recenze | 3 hvězdičky
On the Fence, Kasie West | recenze | 3 hvězdičky
Ready Player One, Ernest Cline | recenze | 5 hvězdiček
Marťan, Andy Weir | recenze | 5 hvězdiček

Akorát že si s knihami od Kasie nemůžu dát pohov (kdybych je četla papírově, měla bych podezření, že stránky napouští nějakou návykovou látkou), takže jsem si dala ještě By Your Side a On the Fence, které se nemůžou vyrovnat těm, co jsem četla jako první, ale pořád byly šíleně roztomilé. Teoreticky by se na ně zase mohla objevit společná rychlo-recenze, ale spíš s odstupem času, ať vás moc nezahltím. Ready Plaer One jsem chtěla přečíst ještě před tím, než to půjde do kin - a povedlo. Je pravda, že po všech těch nadšenýh recenzích jsem čekala leccos, ale rozhodně ne to, co jsem dostala. A co víc, zatraceně se mi to líbilo! A to nejen pro to, že to konečně byla změna po všech těch přeslazených dívčích románcích. A březen jsem zakončila knihou Marťan, což popravdě bylo neuvěřitelné překvapení a ten příběh se mi hrozně líbil - vážně, kdybych letěla na Mars, budu si ho brát jako příručku k přežití! A navíc všechny ty skvělé hlášky! 

PRÁVĚ ČTU
Illuminae (Akta Illuminae, #1)
Illuminae (Akta Illuminae #1), Amie Kaufman & Jay Kristoff

Pokračuji ve sci-fi krasojízdě, a tak jsem na Playera a Marťana navázala knihou Illuminae. Právě tahle tlustá bichle vyvolala dost poprask hlavně díky své netradiční formě, kdy je poskládána z úryvků rozhovorů, oficiálních dokumentů, AI a spousty dalšího. A je to fakt jízda, co si budeme povídat.

TBR
Asi vás nepřekvapí, že teď plánuju navázat na Illuminae. Ještě když jsem byla v půlce, přitáhla jsem domů i druhý díl, protože mi bylo naprosto jasné, že budu chtít pokračování. Navíc u CooBoo brzy vychází třetí díl, Obsidio.

You May Also Like

2 komentářů

  1. Moc hezká inspirace, ty knihy dopadly dobře, co se hvězdiček týče. :-)

    OdpovědětVymazat