Nepotřebné informace

by - dubna 20, 2011


  1. Jsem dvaadvacetiletá rodilá Pražačka, křestním jménem Kateřina
  2. Tenhle blog nedávno oslavil už 7. narozeniny, ale nějaký ten rok dost skomíral - což se teď snad opravdu mění!
  3. Vystudovala jsem Fakultu Humanitních Studií UK a momentálně tam dělám magistra na Katedře Elektronické kultury a sémiotiky. Jo a jádro mé bakalářské práce tvořila interpretace Stmívání (no kidding). 
  4. Jsem absolutně nesportovní typ, který si při pohybových aktivitách většinou ubližuje.
  5. Strašně ráda chodím na koncerty, ale zároveň mě hrozně děsí davy. Nicméně na stupních vítězů s nejlepšími koncerty stojí SUM 41, Hollywood Undead, Green Day, Imagine Dragons a Our Last Night.
  6. Nejlepší film všech dob je Gattaca od Andrew Niccola, ale mám šílenou slabost pro první díl hraného Scooby-Doo
  7. Mojí all-time favorite knihou je Hostitel, ke kterému jsem naštěstí přičichla ještě před Stmíváním.
  8. I když jsem na to stará, pořád převážně čtu YA. A momentálně šíleně ujíždím na dívčích románcích z prostředí středních škola (NA mě prostě nebere). 
  9. Hodně čtu anglicky, což se teď odráží i na obsahu blogu. Sice jsem se 4 roky učila francouzsky, ale nějak mi to moc nedalo. Jo a hrozně se chci naučit japonsky nebo nějaký severský jazyk. 

You May Also Like

1 komentářů

  1. No máme úplně totožné zájmy a obě bydlíme v Praze. Akorát mě bude za měsíc 17 a jsem hnědooká hnědovláska. :D Jo a jmenuju se Jana. :D Těší mě ;D

    OdpovědětVymazat